IMG_4600.jpg

Kolme kiloa ei juurikaan näy, mutta tuntuu kyllä. Maha on pienentynyt. Mutta olo on surkea. Mieli on ihan maassa ja jotenkin luhistunut. Ottaa sikamaisesti päästä ,,,aina laihduttaessa sama ongelma. Kauhea vaivannäkö ja tulos minimaalinen.Toisaalta sitä vain tuumaa ettei lihavuutta olisikaan jos olisi helppo keino laihtua. Kuka nyt haluaisi olla lihava,,,en tiedä yhtäkään .....Salilla on käyty ja eilen oli kyllä sellainen treeni että tuntui ja näkyi naamasta. Mä sanon vain että on sikamainen ihme jos nämä kilot ei lähde kun ottaa nNIINn pannuun ettei tosikaan. Vaatekauppa kuten henkka ja maukka ei todellakaan ole mua varten.

Meidät on kutsuttu ristiäisiin joulukuussa ja mietin jo että mitä säkkiä sitä vetäisi päälensä sitten. Hääpukuakin kun muutamia vuosia metsästin ei LIIKKEIDEN kellaristakaan löytynyt sellaista mihin olisin mahtunut. Tuumasin etten minä nyt sentään niin iso ole,,,mutta kait sitä sitten vain on....nyt se on uskottava. Minä olen sikamainen läski ja läski lähtee,,,hitaasti mutta varmasti. Viikonloppu on ristitty nyt liikunnalle ja kevyelle ruoalle,,,ei sokeria, vehnää tai alkoholia PISTE.