IMG_4061.jpg

Tiedättekö tunteen, kun kaupassa erityisesti pelkkiä vaatteita myyvässä liikkeessä isoinkin koko kinnaa ja puristaa tai ei mahdu ensinkään päälle. Kun hikikarpalot valuvat ja myyjä ehdottaa hakevansa kellarista isompaa kokoa,,,,jos löytyy siis,,,siinä vaiheessa itkun ja kauhun sekaisin tuntein suorastaan juokseen pois kaupasta hammasta purren. Miksi perkeleessä sitä on itsensä tällaiseksi möhköfantiksi päästänyt. Kunnes taas muistaa että juu ihan siksi että minulla ei ole ollut aikaa ,,,harvoin edes omille ajatuksille.

Tässä kuvassa minä päättömänä olen nuorimmaiseni kanssa puistossa. Vaatetus on hmmm...sanotaanko telttamainen ja vähemmälläkin ymmärryksellä tajuaa että tämä henkilö piilottelee jotain, todellakin ,,,piiloteltavaa on.

 

Kauhulla mietin mistä minua vielä isompikokoiset löytävät vaatteensa,,,,,,,,,,,

 

Minun tavoitteistani yksi on että voisin pukeutua farkkuihin. Minulla ei ole yksiäkään farkkuja, koska luulen tietäväni ettei minun kokoiselleni sellaisia löydy ,,,ainakaan muodikkaita,,,,,,joten yksi tavoite on keksitty.

 

Mieheni kanssa lisäksi päätimme ensi viikolla liittyä kuntosalin jäseniksi. Sellaisen kuntosalin jossa tarjotaan lastenhoitoa salilla käynnin ajaksi. Tietää rahan menoa, mutta se on nyt kovin toissijaista.

 

Että tällaisia ajatuksia tänään.