IMG_4493.jpg

Mennyt viikko on ollut raskas. Pojalle tuli toinen korvatulehdus heti edellisen perään. Toinen antibiootti ahieutti ripulin ja jouduttiin lopettamaan. Terveystaloon matka siis jälleen ja eilen tuli tuomio. Putkitukseen pitää mennä, molempien korvien. Saattaa toimepide kutsua jo tulevana perjantaina. Mies on ollut töissä kiitettävästi aamusta iltaan ja sairasta poikaa ei ole voinut viedä hoitoonkaan. Viime viikolla 2 päivää kotona sairaan pojan kanssa ja tällä viikolla mummu on poikaa hoitamassa, että edes työhön pääsisi. Sama kuvio toistuu mikä viime vuoden vaivasi , koko talven. Putkituksesta tulee kahtiajakoiset ajatukset. Toisaalta kauhistuttaa kun poika pitää nukuttaa, toisaalta jos toimepide onnistuu ja tuottaa haluttua tulosta niin korvakierteet ovat toivon mukaan historiaa. Mutta siis Ihme ja kumma koko tämän rumban keskellä olen saanut tiputettua painoa 0.6 kg. Olen syönyt enemmän kuin olisi sallittua ja olen huomannut syöväni tuskaan ja ahdistukseen. Lisäksi minua piinaava kroonin tauti on nostanut jälleen päätään ja vatsaa turvottaa ja veriulosteita tulee. Joten jälleen lääkitystä nostettava ja tuumasin tekeväni muutaman päinän pussikeittokuurin jollakin esim natur dietin pussikeitoilla. Pakko saada maha kuntoon ja se ei tykkää yhtään salaateista tai marjoista saati ruisleivästä.....

Onneksi olen saanut nukkua

Onneksi muut lapset ovat olleet terveitä

Onneksi olen päässyt viikon aikana kuitenkin kerran salille ja 2 kertaa kävelylenkille

Onneksi en ole syönyt karkkia tai sipsiä tai pullaa kuin yhtenä päivän ( lasten karkkipäivänä tuli pllittyä karkkia vaikka itselleni pystyinkin olla sotamatta)

Onneksi tulee uusi viikko ja uusi päivä.

Pitää vain uskoa että minä pystyn. Tasan 3 kg olisi laihdutettavaa jotta tatuointi aika kutsuisi 14.12.2015. Onneksi on siihen vielä aikaa sillä tämä homma hidastuu jos poika jatkaa sairasteluaan...sitä on silloin vain kertakaikkisen jumissa kotona ja jääkaapinovi on turhan lähellä.

Ei kun tsemppi päälle ja kohti uusia tuulia.