DSC_2768.jpg

Joo tarkkaavaisimmat ehkä huomasivat että olen uusperheellinen. Minulla siis on edellisestä avioliitosta 3 ihanaa tytärtä ja tästä uudesta yksi pojanpallero joka täyttääpi siis 3 v joulukuussa. Kuva on otettu 2015 heinäkuussa hääpäivämme kunniaksi.

Mutta takaisin asiaan. Minulla on siis nyt sikamainen flunssa, luulen että on lämpöäkin mutten viitsi mitata, koska ahdistus vaan lisääntyisi. HUomenna pitäisi töihin ja puhetyöntekijänä asiakastyössä tämä ei tule onnistumaan, sen tiedän jo nyt. Pomo oli kovin nihkeä jo eilen kun soittelin että olen sairas. Olen nimittäin ollut pojan sairasteluiden takia sikamaisesti pois töistä viimeksi kuluneen vuoden aikana.

Minä en kuitenkaan marttyyriksi rupia ja sitäpaitsi tiedän etteivät asiakkaat tykkää jos teen heille terveystarkastusta ja yskin koko ajan ja puhun ääni bassotaajuuksilla.

Niin siis minullahan on jokseenkin kamalaa töissä se että painoni on sellainen näkyvä negatiivinen ominaisuus joka vähentää uskottavuuttani työssäni. Saan tästä myös vähän väliä erilaisia epäsuoria ja suoriakin kommentteja (tosin harvemmin) etupäässä kollegoilta mutta myös asiakkailtani. Minuun annetaan luottoa sen verran että ne henkilöt/asiakkaat , jotka jäävät kiinni tuoliin istuessaan vastaanotolle voin opastaa terveemmille urille elämässä.

Tottapuhuen oma usko on kyllä itseni asiakkaille antaman laihdutusvalmennuksen suhteen on negatiivisella puolella. Ja tätä kautta en saa valettua niihin vähäisiinkään 150 kiloisiin joita luonani käy himpunkaan vertaa uskoa kykyihinsä. Minulle jokainen ihminen on kuitenkin yhtä tärkeä oli sitten se vaaán lukema mitä tahansa. Kuuntelen heidän elämänhistoriaansa ja ongelmiaan ja saatan vain heidän kohdallaan todeta että niin, ehkä se on parasta odottaa sitä hyvää aikaa elämässä ja sitten vasta aloittaa se laihdutus sitku mutku josku.,....

Miksi laihduttaminen on niin sikamaisen hankalaa, miksi ihmiset ja minä lihotaan, miksi kaupat ja marketit on pullollaan herkkuja,,,,ostetaan ittemme kipeeksi ja sitten syödään ja lopulta kuitenkin paskotaan kaikki pönttöön. Onpa järkevää  blaah....