IMG_4076.jpg

Totta puhuen tämä sikakin näyttää olevan timmimmässä kunnossa kuin meikäläinen. Blaah....jo on pitänyt alas vajota ....mutta asiasta viidenteentoista. Minulla on hyvä fiilis tänään. Viikonloppu on sujunut melkolailla tiukalla linjalla lukuunottamatta muutamaa olutta ja kahta jäätelöannosta, mutta sen sijaan on tullut liikuttua, lenkkeiltyä ja uitua., Joten fiilis on ihan hyvä ja vaikka punnituspäivä onkin vasta tiistaina, niin kyllähän sitä tulee painoa seurattua päivittäin, niin jee alas menee samoin kuin metrinmitta,,,josko jo kohta pääsisi tuo vyötärön ympäryskin alle sataan.....

Yksi asia mitä olen tässä punninnut on että josko laittaisi tatuointeja. lasten nimet haluaisin nilkkoihin ,,,,vähän symbolisestikkin. Kaksi nimeä vasempaan nilkkaan ja kaksi oikeaan,,,josko vaikka jokaisen -5 kg kohdalla ...Katsotaan....

Mies ainakin on ihan into piukeena nyt mun aloittamisesta. Kun tavattiin niin enhän minä silloinkaan kovin pienikokoinen ollut. Olemme nimittäin uusioperhe. Miehelläni on tämä ainokainen ja minulla kolme edellisestä liitosta.

 

Voitte uskoa erosotkuja on ollut, mutta onneksi tästäkin alkaa olla jo 10 vuotta niin eiköpä sekin soppa ole ohimennyttä elämää ja toivotaan jalat ristissä ettei sellaista tarvitse uudelleen kokea.

 

Mieheni ei ole koskaan nähnyt minua normaalipainoisena. Mieheni on,,,,,hmmm vähintäänkin atleetikko. Kovasti lihaksikas ja läskiä ei kerry vaikka söisi pelkkää suklaata ja joisi joka päivä olutta.....mutta hän todella on hyväkroppainen. Lääkärit luulevat hänen käyvän salilla kun joutuu paitaa riisumaan,,,,joo ja niin minäkin luulin  alkuun , kun aloimme seurustelemaan.,.....mutta voitte kuvitella taakkani määrää kun 20 kiloa painavampana astelen hänen vierellään ,,,,,,ei hääviä ei,,,siinäkin yksi seikka mikä on siis aivan pakko laittaa kuntoon,,,miehenhän kuuluu olla naista isompi. Ja jos minun kuuluu olla miestäni pienempi niin joudun melkein pakostakin olemaan tulevaisuudessa alle 70 kg. Mikä siis ei ole mahdotonta, mutta sikamaisen kova urakka...Ja tiedän,,,vaikka painon saisi alas, niin sen pitäminen alhaalla onkin sitten jo vallan neljästoista asia, jos ei enemmänkin.

 

Nooh mieheni ei ota painostani pulttia, hänen mielestään isokokoinen nainen on hottia,,,mitä minä en ymmärrä kyllä yhtään,,,uskon hänen valehtelevan,,,,,mutta toisaalta kun mietin hänen aikaisempia parisuhteitaan niin saattaa se tottakin olla.....mutta ei,,,mieheni ei painosta minua, enkä sellaista suvaitsisikaan,,,enää. Kerran kun on sellaisessa parisuhteessa elänyt niin ei sellaista enää uudelleen vain kykene kestämään.