Kävin aamulla puntarissa ja EI OLE TOTTA 97.5  MÄ NIIIN OLEN PETTYNYT JA KATKERA,,,,mä en niinkuin ikinä saa yhtä vaivaista viittä kiloa laihdutettua,,,mä olen niin surkee, kamala, kauhee, läski ja inhottava ja kaikkee ja mä olen niin herkillä,,,miksi mun pitää olla näin kauhee,,,mä olen masentunut, alakuloinen ja kaikkee...

 

Mä en haluu enää koskaan syödä mitään ,mä en haluu enää koskaan mennä kauppaan ,mää en haluu enää koskaan nähdä yhtäkään ihmistä. Mä haluan eristäytyä ja elää poterossa keskellä Kobin autiomaata ja vaan itkee omaa surkeuttani....

 

Viekää mut autiolle saarelle ja jättäkää sinne!

 

Mua niiiin ottaa aivoon. Mä haluisin niiiin olla näkymätön, mitätön olematon ja kaikee mahdollista läpinäkyvää.

 

Mutta siis usein ruokailutilanteissa, erilaisissa painoon liittyvissä asiayhteyksissä minun painoni on toisen kanssaihmiseni ongelma. Myös minun kuntoni on kanssaihmiseni ongelma. Suuria ongelmia heille ja jostain syystä vallalle on alkanut päästä ajatus siitä että läskiä on oikeus haukkua, hänen syömisiään kommentoida ja osotoksiaan katsella .

 

Minä vihaan ihmisiä jotka katsovat oikeudekseen arvostella minun painoani.

 

Minä yritän, joka päivä, joka aamu, joka ilta, näen öisinkin painajaisia kaikenlaisesta ahdistavasta. Kuten syövästä, läskeistä, kuolemasta,,,,

 

En ole kirjoittanut pitkiin aikoihin, koska minä en ole edes yrittänyt laihduttaa ennen eilistä päivää. Minun mahani on ollut epäkunnossa, nuha ei lähde millään ja lapsetkin ovat sairastelleet. Olen ollut niin pohjattoman väsynyt etten ole keksinyt sille yhtäkään järkevää selitystä. Minua masentaa ahdistaa ja vituttaa kaikki.

 

Tämä ulkonäköpainotteinen yhteiskuntamme. Miksei saa puhua mustasta pekasta, neekerinsuukosta tai laulaa suvivirttä kevätjuhlissa, mutta läskiä saa haukkua,halveksua ja alistaa.

Aamulla ajattelín jo etten syö enää koskaan mitään,,,,mutta nyt iltapäivällä se tuntuu jo melko naurettavalta ajatukselta vaikkakin edelleen houkuttelevalta.

 

Sinä laiha ihminen, ole onnellinen, sinun ongelmasi eivät ole näkyviä.