Hei lukijani. On se ihmeellistä miten pää velloo sontaa kenenkään pakottamatta.´Se on jumittunut kuin vinyylilevy samaan kappaleeseen. Kuinka se voikaan olla ahdistavaa. Onneksi tänä aamuna paino oli enää 97.5. Mutta siis joo, ahdistaa kun sain sen jo ihan hyvin alkamaan 95.

Olen ollut sairaslomalla kroonin taudin takia. Olen ummetuksella. Vaikka sisään lappaa niin ulos ei tule. Oli lähellä joutua sairaalaankin. Voitte kuvitella mikä olo on kun suolet täynnä,,,paskaa,,,joka ei siis tule ulos ja kerääntyy kerääntymistään....

Ahmin tässä yksi päivä artikkeleita liittyen sairauteeni ja kaikenlaista kummallista ja järkevämpääkin löytyi . Olen nyt sitten päättänyt , mahavaivojen yhä jatkuessa että kokeilen edes muutaman päivän pussikeittoja jotta saisin tämän mahani asettumaan.

Lääkärissäkin tuli käytyä ja joku F-Calpro mittaus nyt tehtiin ja odotellaan tuloksia. Sen perusteella ilmeisesti pystytään lääkitys kohdentamaan tarkemmin jaksoina jolloin oireet pahemmat.

Olen jälleen kerran huomannut, että kun sairauteni on aktiivinen olen kertakaikkisen masentunut, ikävää seuraa. Liikkumista ei pysty ajattelemaankaan, koska voimat on kertakaikkisen lopussa. Olo kuin viittä vaille kuolemaisillaan olevalla. Te ette varmasti usko, ei minua usko tässä kyllä kukaan muukaan.  Mutta voinen sanoa että antaisin tämän sairauden pois heti jos voisin.

Luin vielä ylentävän artikkelin Kroonin tauti potilaasta jolle oli jouduttu leikkaamaan avanne. Voitteko kuvitella kuinka kamalaa. Kulkea nyt paskapussukka mahalla pitkin kyliä. Mutta jos siis suoli tukkeutuu tai tulehtuu niin pahoin ei mitään muuta vaihtoehtoa ole.

Ehkä pitäisi ajatella jotain piristävämpää, en vain keksi että mitä.

Sisareni appiukko kuoli, mieli on tämänkin takia maassa. Hautajaisia tiedossa heillä. Kuolema oli yllättävä ja mitään ei ollut tehtävissä.

Mieli on kuin mustepullo. Kun löytäisi vielä sen korkin tulppaamaan kaiken ihmisten ilmoille lentelevän kommentointini.

 

Taas jälleen kerran totean että minun on vain jatkettava  taisteluani kohti ihannepainoa. Vaikka protestoinkin itseäni vastaan tässä asiassa. Ja tiedättekö mitä, se se vasta on typerää,,